nowe KOMPETENCJE – nowe PERSPEKTYWY Sponsorzy
O szkoleniach
O szkoleniach
Komunikacja
Komunikacja
Negocjacje
Negocjacje
Seniorzy
Seniorzy
Wolontariat
Wolontariat
Programy edukacyjne
Programy edukacyjne
E-booki
E-booki
Storny www
Storny www
Praca z książką
Praca z książką
Blog jako forma promocji działań biblioteki
Blog jako forma promocji działań biblioteki

Temat szkolenia: Komunikacja z osobami zaburzonymi psychicznie. Jak rozumieć, rozmawiać i postępować, gdy przyjdą do naszej biblioteki?

Termin: 28.10.2013 r. (I grupa), 29.10.2013 r. (II grupa)

Miejsce szkolenia: MBP w Kętrzynie, Plac Zamkowy 1, Czytelnia (I grupa), WBP w Olsztynie, ul. 1 Maja 5, sala 109 (II grupa)

Krótki opis szkolenia:

Wokół nas przebywa mnóstwo ludzi, niektórzy różnią się od nas kolorem skóry, wiekiem, wykształceniem, doświadczeniem życiowym. Niektórzy różnią się od nas sposobami przeżywania świata. Czasem to przeżywanie świata staje się zaburzeniem, chorobą, jest uciążliwe dla otoczenia. A co jeśli przychodzi nam pracować z taką osobą? Jak porozumieć się z kimś, kto ma własny świat? Jak go zrozumieć? Jak zareagować w kontakcie z taka osobą? Co zrobić, a czego robić nie należy?

Jak się przed nią ochronić, jeśli zajdzie taka potrzeba? Jak rozumieć siebie i swoje uczucia w kontakcie z taką osobą?

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy:

  • dowiedzą się skąd biorą się zaburzenia psychiczne, poznają ich nazwy oraz objawy
  • dowiedzą się jak reagować w sytuacjach zagrożenia i zrozumieją skąd biorą się zachowania agresywne u osób zaburzonych
  • poznają swoje prawa jako osoby pracującej z osobami chorymi psychicznie
  • poznają swoje mocne strony w kontakcie z tymi osobami i usprawnią komunikację

Trener: Magdalena Abramowicz

Psycholog – praktyk, trener. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Psychoterapii Gestalt we Wrocławiu, Szkoły Trenerów TROP. Trenerka kompetencji psychospołecznych (komunikacja, asertywność, kompetencje rodzicielskie) i aspektów psychologii i psychopatologii procesów psychicznych (uzależnienia, choroby psychiczne, upośledzenia umysłowe, sytuacje trudne w pracy z klientami).

Fotorelacja i opinie uczestników szkolenia