Szkolenie: JAKOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM
26 września 2014 r.
Obsługa klienta z zaburzeniami psychicznymi
Miejsce szkolenia: WBP w Olsztynie, ul. 1 Maja 5, 10-117 Olsztyn, sala 109
Krótki opis zajęć:
- psychopatologia (przyczyny chorób psychicznych, rodzaje i objawy chorób psychicznych)
- aktywne słuchanie i narzędzia komunikacyjne
- komunikacja z osobami chorymi
- przyczyny agresji wśród zaburzonych psychicznie
- z waszych doświadczeń… Trudne sytuacje w pracy bibliotekarza
- Ustawa o Ochronie Zdrowia Psychicznego
- zasady zachowania się wobec osób przejawiających symptomy zaburzeń psychicznych oraz innych dysfunkcji utrudniających kontakt
Trener: Magdalena Abramowicz |
Psycholog, psychoterapeuta, trener, mediator przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Od 2005 r. współpracuje z Ośrodkiem Interwencji Kryzysowej „Interwencja”. Prowadzi szkolenia dla firm i instytucji. Więcej na stronie psychemedica.pl.
Godziny zajęć:
08.00-09.45 I moduł
09.45-10.00 przerwa
10.00-11.45 II moduł
11.45-12.00 przerwa
12.00-13.45 III moduł
13.45-15.15 obiad