Od RELACJI do ARANŻACJI Sponsorzy
O szkoleniach
O szkoleniach
Relacje
Relacje
Obsługa klienta
Obsługa klienta
Klient z zaburzeniami
Klient z zaburzeniami
Nowoczesna  przestrzeń
Nowoczesna  przestrzeń
Urządzanie bibliotek
Urządzanie bibliotek
Wizyta studyjna
Wizyta studyjna
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna

Szkolenie: JAKOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM

26 września 2014 r.

Obsługa klienta z zaburzeniami psychicznymi

Miejsce szkolenia: WBP w Olsztynie, ul. 1 Maja 5, 10-117 Olsztyn, sala 109

Krótki opis zajęć:

  • psychopatologia (przyczyny chorób psychicznych, rodzaje i objawy chorób psychicznych)
  • aktywne słuchanie i narzędzia komunikacyjne
  • komunikacja z osobami chorymi
  • przyczyny agresji wśród zaburzonych psychicznie
  • z waszych doświadczeń… Trudne sytuacje w pracy bibliotekarza
  • Ustawa o Ochronie Zdrowia Psychicznego
  • zasady zachowania się wobec osób przejawiających symptomy zaburzeń psychicznych oraz innych dysfunkcji utrudniających kontakt
Trener: Magdalena Abramowicz

Trener: Magdalena Abramowicz

Psycholog, psychoterapeuta, trener, mediator przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Od 2005 r. współpracuje z Ośrodkiem Interwencji Kryzysowej „Interwencja”. Prowadzi szkolenia dla firm i instytucji. Więcej na stronie psychemedica.pl.

Godziny zajęć:

08.00-09.45 I moduł
09.45-10.00 przerwa
10.00-11.45 II moduł
11.45-12.00 przerwa
12.00-13.45 III moduł
13.45-15.15 obiad