Szkolenie: JAKOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM
25 września 2014 r.
Profesjonalna obsługa klienta w bibliotece
Miejsce szkolenia: WBP w Olsztynie, ul. 1 Maja 5, 10-117 Olsztyn, sala 109
Krótki opis zajęć:
Na zajęciach omówione zostały następujące zagadnienia:
- istota obsługi klienta
- kontakt bezpośredni z klientem
- rozmowy telefoniczne
- trudny klient
- asertywność
- przykładowe standardy obsługi klienta w bibliotece
Trener: Grażyna Ciuryło |
Absolwentka Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie. Ukończyła też studia podyplomowe w Centrum Doskonalenia Pracowników Administracji Państwowej w Warszawie oraz Studia Podyplomowe Liderów Innowacji w Administracji w Katedrze UNESCO Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Jest auditorem wiodącym w obszarze norm ISO 9001 i ISO 14001. Wieloletni pracownik administracji publicznej, w tym samorządowej. Od 2006 roku trener. Przeprowadziła blisko 2000 godzin szkoleń dla administracji publicznej według autorskich programów. Pracowała w kilku projektach unijnych i prowadziła szkolenia w ramach priorytetu Dobre Rządzenie, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Z racji pracy jako auditor uczestniczyła w wielu szkoleniach doskonalących, mających na celu profesjonalną obsługę klienta.
Godziny zajęć:
10.00-11.45 I moduł
11.45-12.00 przerwa
12.00-13.30 II moduł
13.30-15.00 obiad
15.00-16.30 III moduł
16.30-16.45 przerwa
16.45-18.15 IV moduł