Od RELACJI do ARANŻACJI Sponsorzy
O szkoleniach
O szkoleniach
Relacje
Relacje
Obsługa klienta
Obsługa klienta
Klient z zaburzeniami
Klient z zaburzeniami
Nowoczesna  przestrzeń
Nowoczesna  przestrzeń
Urządzanie bibliotek
Urządzanie bibliotek
Wizyta studyjna
Wizyta studyjna
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna

Szkolenie: JAKOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM

25 września 2014 r.

Profesjonalna obsługa klienta w bibliotece

Miejsce szkolenia: WBP w Olsztynie, ul. 1 Maja 5, 10-117 Olsztyn, sala 109

Krótki opis zajęć:

Na zajęciach omówione zostały następujące zagadnienia:

  • istota obsługi klienta
  • kontakt bezpośredni z klientem
  • rozmowy telefoniczne
  • trudny klient
  • asertywność
  • przykładowe standardy obsługi klienta w bibliotece
Trener: Grażyna Ciuryło

Trener: Grażyna Ciuryło

Absolwentka Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie. Ukończyła też studia podyplomowe w Centrum Doskonalenia Pracowników Administracji Państwowej w Warszawie oraz Studia Podyplomowe Liderów Innowacji w Administracji w Katedrze UNESCO Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Jest auditorem wiodącym w obszarze norm ISO 9001 i ISO 14001. Wieloletni pracownik administracji publicznej, w tym samorządowej. Od 2006 roku trener. Przeprowadziła blisko 2000 godzin szkoleń dla administracji publicznej według autorskich programów. Pracowała w kilku projektach unijnych i prowadziła szkolenia w ramach priorytetu Dobre Rządzenie, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Z racji pracy jako auditor uczestniczyła w wielu szkoleniach doskonalących, mających na celu profesjonalną obsługę klienta.

Godziny zajęć:

10.00-11.45 I moduł
11.45-12.00 przerwa
12.00-13.30 II moduł
13.30-15.00 obiad
15.00-16.30 III moduł
16.30-16.45 przerwa
16.45-18.15 IV moduł