opis projektu: | |
Celem projektu jest rozwój czytelnictwa i promocja wartościowej literatury, ze szczególnym uwzględnieniem literackiego dorobku autorów i wydawców regionalnych oraz utworów o regionie warmińsko-mazurskim.
Głównym działaniem projektu jest cykl audycji telewizyjnych nadawanych w najlepszym czasie oglądalności, zawierających rozmowy na temat wartościowych publikacji literackich urozmaicane wymiennymi modułami, felietonami np.: Co oni czytają, Kryminał w okładkach, Lektury 50+, Czym żyje Internet, oraz pokazami imprez bibliotecznych i zapowiedziami ciekawostek radiowych.
Moda na czytanie jest lansowana pod literackim patronatem Krzysztofa Daukszewicza także w pozostałych działaniach projektu, które będą aktywizowały czytelniczo odbiorców: warsztaty telewizyjne, uwalnianie książek, konkursy, akcje i komentarze internetowe, współpraca z radiem, wystawa.
|
działania projektu: | |
- Audycje telewizyjne
- Warsztaty telewizyjne
- Uwalnianie książek
- Konkursy
- telewizyjne konkursy cytatów
- internetowy konkurs na filmiki i scenariusze audycji telewizyjnej
- konkurs Literacka Nagroda Warmii i Mazur WAWRZYN 2011
- konkurs „zakręcona kolekcja literacka”
- Głosowania i komentarze internetowe
- impreza biblioteczna do TVP
- Wawrzyn widzów TVP Olsztyn
- autor / książka, o których chcę usłyszeć w audycji telewizyjnej
- zakręcona kolekcja literacka
- najciekawszy gadżet związany z czytaniem
- Akcje na łamach mediów internetowych
- facebook,
- portal Forum Miłośników Pana Samochodzika,
- blog Obywatel HD,
- blog Gadżetomania,
- portal Nasz Klasa
- portal Google+
- Współpraca z radiem
- Wystawa Bookriders – czytanie na ekranie
- Promocja projektu
|